Deze Champagnes bieden we dit jaar aan:

KLIK HIER OM TE BESTELLEN!

Lopez Martin

Champagne Lopez Martin – Premier Cru te Hautvillers

Onze allemansvriend is ook dit jaar weer deze heerlijke Cuvee d’Or Premier Cru van het huis Lopez Martin.

Met zijn mooie gouden kleur, schitterende reflecties en fijne doorlopende belletjes zal deze champagne

u verrassen door zijn fruitigheid en karakter. De typische samenstelling (34% Chardonnay, 34% Meunier en 32% Pinot Noir) heeft 3 jaar gerijpt in de kelders.

Een ideaal aperitief, maar tegelijk geschikt voor alle gelegenheden. - KLIK HIER - voor de info fiche van deze Champagne

prijs per fles 75cl € 28,00

Best verkocht in 2023 !

Champagne Crucifix Prestige fles

Champagne Crucifix Pere & Fils - Prestige brut

Het mooie evenwicht tussen de fraicheur van chardonnay en het fruit en de kracht van Pinot Noir

(50% Chardonnay en 50% Pinot Noir) maken van deze champagne uw ideale partner als apéro of bij een plateau de fruits de mer.

Doordat 20% van de chardonnay een tijdje op houten vaten rust en de druiven op zon georiënteerde percelen rijpen,

smaakt hij niet alleen fris, maar heeft hij ook een uitgesproken rondeur.

Voor de verkoop van dit jaar hebben we het bijzondere wijnjaar 2018 geselecteerd, Dit een werkelijk uitzonderlijke millésime, PROFITEER ERVAN!!.

Voor de info fiche van deze Champagne - KLIK HIER -  “Dit is een van de beste champagnes die we ooit proefden !!! “

prijs per fles 75cl € 33,00

LecomptePremier Cru Millesime Brut Champagne 2010

Champagne Francois Lecompte - Premier Cru Millésime Brut Champagne 2014

Ook 2014 was een bijzonder mooi jaar voor champagne, en deze single-vintage Premier Cru, 100 % terroir Rilly-la-Montagne,

staat dan ook met stip genoteerd in alle wijngidsen. De jaargang 2014 heeft maar liefst 6 jaar gerijpt in de krijtkelders

van de wijnbouwer. We onderscheiden elegante aroma’s van pruimen en compote van rood fruit.

Hij is een uitstekende apéritief champagne, maar ook zeer gesmaakt bij de maaltijd.

Een must voor op elke feesttafel. - KLIK HIER - voor de info fiche van deze Champagne

prijs per fles 75cl € 30,00 - magnum 150cl € 65,00

Champagne Francois Lecompte - Premier Cru Millésime Brut Champagne 37cl

Op speciaal verzoek ook dit jaar weer halve flesjes (37cl, verkoop per eenheid van 6 flesjes)

prijs per flesje 37CL € 16,00

Champagne Francois Lecompte - Brut RoLecompte rose

Deze Brut Rosé is een van de mooist gebalanceerde rosé champagnes:

fruitig in de mond, met een toets van braambessen en zoethout in de afdronk.

Volledig geperst en gebotteld op het domein van Francois Lecompte

kent deze Premier Cru een lichte dosering en komt met een mooie rosé kleur en lichte parel.

Voor de info fiche van deze Champagne - KLIK HIER - Deze champagne is onmisbaar voor de komende eindejaarsperiode !!!

prijs per fles 75cl € 30,00

Toon je hart en steun onze lokale sociale doelen!

Rotary Club Arendonk ondersteunde, onder andere met het geld dat we met deze  champagneactie  inzamelden, de afgelopen jaren de volgende goede doelen:

• Al enkele jaren ondersteunen we het project Kerstfeest kansarme jongeren Arendonk: met als doel om kinderen in armoede een mooi kerstfeest te bezorgen met cadeautjes, die ze zelf gekozen hebben.

• Zo steunen we ook het project 'Armentekort'. Het is een buddy project in de Kempen waarbij kansrijke vrijwilligers samen met kansarme burgers optrekken om hen verder te helpen.

• Daarnaas hebben we met de opbrengst van de Champagneverkoop de aankoop van oa. een 'Buurtbabbelbank' mogelijk gemaakt voor het FedAsielcentrum van Arendonk : een bank waar de bewoners kunnen ontspannen, een babbeltje doen, verbinden met elkaar. De bank werd gemaakt door de beroepsafdeling 'Lassen - Constructie' van het Sint-Clara College in Arendonk.

Let op! Om zeker te zijn dat we tijdig kunnen leveren, is de mogelijkheid tot bestellen gesloten vanaf maandag 11 november 2024 12:00 uur!

Verwachte levering eind november - begin december 2024.