Project “ 1000 handen” is een initiatief van Inge Jansen

Inge merkte terecht dat er buiten fysische hulp rechtstreeks aan de slachtoffers nog een andere nood is. Sociaal contact tussen de slachtoffers onderling was een groot gemis.

Daarom sloeg ze met Rotary clubs Arendonk, Turnhout, Hoogstraten Kasterlee en verschillende ander Service Clubs, gemeentebesturen, scholen, bedrijven en sport en jeugdverenigingen de handen in elkaar om Prayon een deelgemeente van Trooz een kloppend hart terug te geven.

Concreet kwam het er op neer om met 1000 handen de grote oppoets en herinrichting te doen van de sporthal de recreatieruimte de trouwzaal het administratief centrum en het parkje rondom.

Een geweldig succes !

De avond dat de recreatieruimte terug ingekleed was zaten er al 40 mensen bij elkaar om troost bij elkaar te vinden.

De dankbaarheid is enorm. Er is echter nog veel werk te doen.

Neem daarom een kijkje op www.1000handen.be en doneer